• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107963
+
-

مرگ هولناک  راننده و شاگردش در آتش‌سوزی  تانکر بنزین

مرگ هولناک  راننده و شاگردش در آتش‌سوزی  تانکر بنزین


آتش گرفتن تانکر حامل سوخت، حادثه هولناکی را رقم زد و موجب جان باختن راننده تانکر و شاگردش شد.
به گزارش همشهری، این حادثه روز گذشته در ۴ کیلومتری مسیر گیت شمالی به سمت فرودگاه بین‌المللی کنارک اتفاق افتاد و دقایقی بعد نیروهای آتش‌نشانی خود را به آنجا رساندند و تلاش‌ها برای خاموش کردن شعله‌های آتش آغاز شد. این تانکر مملو از بنزین بود و حجم بالای آتش کار را برای آتش‌نشانان دشوار کرده بود. با وجود این تلاش‌ها ادامه یافت تا اینکه 4ساعت بعد آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شد‌اما در اثراین حادثه راننده تانکر و شاگردش جان خود را از دست دادند.
اقبال صادقی، مدیرامور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار در این‌باره به ایسنا گفت: این آتش‌سوزی به مرکز شماره2 آتش‌نشانی سازمان مستقر در پیکره صنعتی منطقه اعلام شد و ماشین‌های امداد و نجات شامل 3 دستگاه خودروی سنگین عملیات اطفاءحریق، یک دستگاه پشتیبان سنگین، یک دستگاه پیشرو و یک دستگاه امداد و نجات از
2 ایستگاه منطقه آزاد چابهار اعزام شدند. با توجه به اینکه این تانکر ماده اشتعال‌زای بنزین حمل می‌کرد و حجم آتش بالا بود در این عملیات ۴۰ هزار لیتر آب و ۱۵۰۰ لیتر فوم برای اطفاءحریق مصرف و سرانجام آتش خاموش شد. صادقی ادامه داد: در این حادثه 2 نفر شامل راننده و کمک راننده جان باختند. این عملیات 4ساعت به طول انجامید و ۱۵ نفر از پرسنل آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار و ۵ نفر آتش‌نشان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در آن مشارکت داشتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید